News

Rapportu di ricerca di u mercatu di l'industria di a caldaia à gas murale 2021

Sicondu l'ultime "2021 wall hung boiler gas Industry Market Research Report" compilatu da Qinger Information, à a fine di dicembre 2021, u mercatu di caldaia à gas muru di China hè stimatu à circa 27,895 milioni di unità, u canali "carbone à gas" incrementu hè 11,206 millioni di unità, cuntendu 43,1%;U numaru di canali "non-coal to gas" hè 15,879 milioni, cuntendu 56,9 per centu.

In 2021, l'ultimu annu per l'implementazione di a pulitica di riscaldamentu pulitu di a Cina "Piano di Riscaldamentu Pulitu Invernale in Cina di u Nordu (2017-2021)", a dumanda di u mercatu per u prugettu "carbone à gas" hè cascata significativamente, cù 1,28 milioni di unità in calata di 53,3% annu. - à l'annu.

Vale a pena nutà chì in u 2021, e vendite di u canali di vendita di caldaie à gas murati anu aumentatu di più di 11% annu annu.Canale Retail hè u "stabilizer" è "ballast" di u sviluppu mercatu industria, è u so sviluppu stabile è sustinibili hè a guaranzia di u sviluppu sanu è sustinibili di l 'industria.

nutizie-(2)

Dopu à l'implementazione in l'ultimi anni, u voluminu di stallazione di u furnace murale in l'area "carbone à gas" conta quasi a mità di u mercatu domesticu di furnace suspendu à gas.Questa quantità hè senza dubbitu u fundamentu solidu per a furmazione graduali di u mercatu di sustituzione "carbone à gas" in Cina.Cù l'implementazione di grande scala di u prugettu "carbone à gas" chjusu gradualmente, dopu à u funziunamentu di u mercatu di rimpiazzamentu "carbone à gas", diventerà ancu una direzzione impurtante è u tema di l'industria domestica di a caldaia à gas.

Hè previstu chì in u 2022, u mercatu domesticu di e caldaie à gas in muru sopra i 30 milioni di unità, è a scala di u mercatu ghjunghje à un novu livellu.

U 22 di ferraghju, u Ministeru di e Finanze hà publicatu un avvisu annantu à l'urganizazione di a dichjarazione di i prughjetti di riscaldamentu invernale puliti in u 2022 in u nordu di a Cina, urganizendu a dichjarazione di e città di riscaldamentu invernale pulite 2022 in u nordu di a Cina.Sicondu l'avvisu, in quantu à i normi di sussidiamentu, a finanza cintrali darà premii di quota di rinnuvamentu di riscaldamentu pulitu è ​​sussidii à e cità incluse in u scopu di sustegnu per trè anni consecutivi, è u standard di sussidiamentu annuale hè di 700 milioni di yuan per i capitali pruvinciali è 300. millioni di yuan per e cità di prefettura generale.E cità pianificate riferenu à i normi di capitali pruvinciali.In quantu à l'ambitu di i sussidi, a circular hà dettu chì i fondi susteneranu principarmenti e cità in a realizazione di rinnuvamentu di u riscaldamentu pulitu per varii mezi, cum'è l'electricità, u gasu, l'energia geotermica, l'energia di biomassa, l'energia solare, u calore residuale industriale è u calore è l'energia cumminati. , è accelerà a rinuvazione di risparmiu energeticu di l'edificazioni esistenti.A forma specifica di trasfurmazioni deve esse determinata indipindentamente da a cità candidata secondu i requisiti pertinenti di u Statu per u riscaldamentu pulitu.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022